Informacja o Przetwarzaniu Danych.

INFORMACJA O PRZETWARZANIA DANYCH

Kto jest administratorem?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest firma Seduce Your Life Ltd. z siedzibą w Londynie, The Legacy Business Centre, Office 228, 2A Ruckholt Road, E10 5NP London, England, Company No. 09071378 (dalej "my", "administrator" lub "firma").

Jak chronimy Twoje dane?

Twoje dane są przechowywane na bezpiecznych serwerach i dokładamy wszelkich starań, aby w pełni troszczyć się o ich bezpieczeństwo. Kluczowe informacje, takie jak hasła, są szyfrowane. Dodatkowo, część pozostałych danych także może być szyfrowana, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Jakie dane zbieramy?

Poniżej znajdziesz wyczerpującą informację o przykładowych danych, jakie zbieramy i jak je wykorzystujemy, wraz z przykładami.

W dużym uproszczeniu.
Zbieramy wyłącznie te dane, które nam podasz. W przypadku rejestracji jest to np. login i e-mail. Oprócz tego, zbieramy dane takie jak adres IP, otwarcia maili, kliknięcia w linki oraz aktywność na naszej witrynie. Wykorzystujemy je do kontaktu z Tobą w celu realizacji zamówienia, dostarczenia bezpłatnych materiałów, informowania Ciebie o nowych produktach i usługach, a także dostosowywania oferty do Twoich potrzeb oraz zainteresowań.

 

Odwiedzanie strony.
Nasza strona korzysta z technologii ciasteczek, aby ułatwić nawigacją na stronie, uniemożliwić wyświetlanie reklam wielokrotnie czy też do obsługi logowania. Jest to niezbędne do działania witryny. Możemy zbierać dane takie jak adres IP, kraj i data połączenia, czy też informacje o konkretnych działaniach na stronie, jednak nie są to dane umożliwiające identyfikację Twojej osoby, nie są więc danymi osobowymi. Umożliwiają nam poprawne świadczenie Ci usług, a także optymalizację witryny poprzez np. opracowywanie statystyk popularności różnych stron naszego serwisu. Jeśli posiadamy Twoje dane osobowe, to dodatkowo możemy powyższe dane powiązać z Twoim kontem i Twoimi danymi osobowymi.

Dane na serwerach WWW oraz e-mail.
Jakakolwiek komunikacja z naszymi serwerami może prowadzić do zapisywania danych takich jak data komunikacji, adres IP, z którego dokonano komunikacji lub typ i ustawienia przeglądarki. To są standardowe dane, które Twój komputer wysyła żądając dostępu do witryny, aby w ogóle uzyskać do niej dostęp. Są one zapisywane w naszych logach, celem analizy awarii, problemów lub prób nieautoryzowanego dostępu. Nie ma tam jednak zapisywanych żadnych Twoich danych osobowych, lecz wyłącznie te, które są wysyłane zgodnie z protokołem HTTP. Podobnie, wysyłanie do nas maili powoduje zapisywanie danych takich jak IP, a którego wiadomość została wysłana, adres IP, nagłówki poczty czy też ścieżka przekazywania jej w sieci Internet. Są to standardowe dane, które są przekazywane zgodnie z protokołem SMTP, niezbędne do prowadzenia komunikacji tym kanałem. Nasze logi są regularnie czyszczone ze starych danych.

Komunikacja telefoniczna, e-mail Facebook oraz inne komunikatory.
W przypadku kontaktu z nami przy użyciu e-maila, Facebooka, telefonu lub innymi kanałami komunikacji przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się na to, że możemy zapisywać te dane osobowe i przetwarzać je celem udzielenia Ci odpowiedzi, oddzwonienia lub obsługi Twojej transakcji. Są one jednak niszczone niezwłocznie, gdy przestają być potrzebne do dalszej komunikacji w danej sprawie.

Narzędzia analityczne oraz remarketingowe.
Na naszej stronie są zamieszczone także tzw. "pixele" oraz mogą być obecne ciasteczka lub inne skrypty, które w sposób anonimowy umożliwiają analizowanie sposobu korzystania ze strony przez naszych Czytelników. Oznacza to, że pewne dane takie jak wejście na stronę, czas otwarcia strony, sposób nawigacji, rozdzielczość ekranu, przeglądarka i system operacyjny, język systemowy, czas na niej spędzony, przybliżona lokalizacja taka jak kraj lub miasto i podobne dane są zbierane niezależnie przez takie firmy jak Google, Facebook lub YouTube. Nie mamy do nich wglądu w sposób umożliwiający jakąkolwiek identyfikację Ciebie, ale służą w/w firmom opracowaniu anonimowych statystyk wykorzystania naszej witryny. Mogą też służyć tworzeniu grup docelowych osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami i produktami. Nie możemy jednak w ten sposób ustalić żadnych Twoich danych osobowych, po prostu powyższe serwisy mogą wyświetlać Ci lepiej dopasowane do Twoich potrzeb reklamy. Umożliwia nam to np. ustawienie reklamy na Facebooku lub YouTube, która będzie pojawiać się na tych serwisach, skierowanej do osób, które odwiedziły naszą witrynę lub wykonały konkretne działanie, takie np. jak rejestracja, ale my nie mamy żadnych danych, co to są za osoby.

Masowe wiadomości e-mail.
Aby na bieżąco informować Cię o nowościach na stronie, przesyłać bezpłatne materiały oraz propozycje handlowe, korzystamy z systemu automatyzacji wysyłki. System ten przechowuje Twoje dane, takie jak imię oraz e-mail. Dodatkowo, może monitorować m.in. otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, odpowiedzi w ankietach, odwiedzone strony oraz niedostarczone wiadomości, aby usuwać nieaktywne adresy e-mail lub dostarczać Ci interesujące Ciebie treści. Przykładowo, jeśli jakiś temat nie będzie budził Twojego zainteresowania, to nie będziesz na ten temat dostawał żadnych wiadomości. W przypadku, gdy nie będziesz od nas czytał wiadomości, to po jakimś czasie możesz zostać automatycznie usunięty z listy lub komunikacja może zostać czasowo wstrzymana.

Swój adres znajdujący się na liście adresowej możesz usunąć lub zmienić klikając w odpowiedni link znajdujący się w stopce każdego masowo wysyłanego maila, który trafia na Twoją skrzynkę adresową.

Podczas zakupu lub zamówienia.
Gdy dokonujesz zamówienia lub zakupu produktu, Twoje dane osobowe i dane do zaksięgowania płatności zostaną zapisane w naszym systemie celem realizacji umowy oraz dostarczenia produktu. Są to informacje takie jak zamówiony produkt, data, imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, w niektórych przypadkach może to być także adres do wysyłki czy też forma płatności. Te dane mogą zostać przekazane do firm obsługujących płatności, aby ułatwić i przyspieszyć realizację zamówienia. Nie zapisujemy żadnych numerów kart, Twojego konta bankowego, czy pozostałych wrażliwych informacji. Dane te są przechywane w celu realizacji transakcji, będziemy Cię także informować o nowych produktach lub szkoleniach, chyba, że zrezygnujesz z otrzymywania takich informacji handlowych.

Ankiety i badanie potrzeb.
Nasz system ankiet przechowuje wszystkie dane, które podasz, zazwyczaj włącznie z adresem IP oraz datami i godzinami rozpoczęcia i zakończenia wypełniania ankiety. Wszelkie informacje, które w nich podajesz, nie są obowiązkowe. Możesz zażądać anonimizacji danych poprzez usunięcie danych umożliwiających identyfikację Twojej osoby, jeśli kiedykolwiek podałeś dane takie jak adres e-mail lub numer telefonu.

Ankiety przedszkoleniowe służą wyłącznie do celów przygotowania dla Ciebie szkolenia oraz statystycznych oceny naszych kursantów. Te dane są najpilniej strzeżone i nie są nikomu udostępniane. Ankiety służące ocenie wrażeń klientów są zazwyczaj anonimowe, tak samo jak ankiety służące badaniu potrzeb rynku.

Zewnętrzne usługi.
Nasz system korzysta także z zewnętrznych usług, takich jak Mapy Google lub reCaptcha, do których mogą być przekazywane ograniczone dane takie jak adres IP lub, jeśli wyrazisz na to zgodę, Twoja lokalizacja, aby pokazać ją na mapach.

Nasza strona korzysta także z systemu Gravatar, co oznacza, że jeśli zarejestrujesz się lub zostawisz komentarz korzystając z adresu powiązanego z tą usługą, to przypisany do niego avatar może pojawić się na naszej stronie internetowej.

Ciasteczka.
Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić funkcjonalności takie jak personalizacja treści na stronie, zapiętywanie danych logowania oraz sesji, a także aby zapisywać udzielone zgody i reklamy, których nie chcesz oglądać.

Przekazywanie danych stronom trzecim.

Niektóre Twoje dane osobowe mogą być przekazywane stronom trzecim, takim jak Facebook, Google lub operatorzy płatności, w szczególności PayPal i tPay, zgodnie z zawartymi umowami o współpracy. Przykładowo, aby ułatwić proces zamówienia, Twój adres e-mail, kwota zamówienia oraz imię i naziwsko mogą być przekazane do celu realizacji transakcji. Dane są przekazywane w sposób bezpieczny i możesz w dowolnej chwili zażądać informacji komu i w jaki sposób zostały przekazane.
Twoje dane możemy przekazać instytucjom prawa na podstawie odrębnych przepisów, np. policji, sądom lub prokuraturze.

Jak możesz usunąć swoje dane?

Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas informacji marketingowych lub darmowych materiałów, możesz wypisać się z listy klikając w link "wypis z listy", który umieszczamy pod każdym mailem wysyłanym automatycznie subskrybentom.
Celem usunięcia swoich danych osobowych należy wysłać maila na adres admin@maciejmoroz.pl o tytule "Żądanie usunięcia danych osobowych". Należy podać dokładnie jakie dane powinny zostać usunięte, np. konto na stronie lub wyniki ankiety. Niezbędne jest podanie maila, imienia i nazwiska lub numeru telefonu, aby można było zidentyfikować dane konkretnej osoby, które mają zostać usunięte. Możemy poprosić o dodatkową weryfikację żądania usunięcia danych, w szczególności, jeśli np. e-mail z żądaniem został wysłany z innego adresu niż ten, który z którym powiązane są dane, aby mieć pewność, że pochodzi ono od osoby uprawnionej. Dane zostaną usunięte w ciągu 48 godzin od odebrania potwierdzonego zgłoszenia. Zostaną one usunięte w sposób anonimizujący, tzn. poprzez usunięcie lub nadpisanie danych takich jak imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail, adres korespondencyjny czy innych danych umożliwiających łatwą identyfikację Twojej osoby.
Nasz serwer wykonuje jednak codzienne kopie zapasowe wszystkich danych przechowywane przez 30 dni, na wypadek awarii lub utraty danych. W związku z tym pełne usunięcie danych z naszego systemu może potrwać do 30 dni. Te dane pochodzące z kopii zapasowych nie są wykorzystywane do żadnych innych celów. W przypadku awarii i utraty danych może dojść do sytuacji, w której Twoje dane osobowe zostaną przywrócone z ostatniej funkcjonalnej kopii zapasowej. Dołożymy wówczas wszelkich starań, aby ponownie usunąć Twoje dane osobowe, jeśli jednak zauważysz, że wciąż np. otrzymujesz moje maile, to jest to spowodowane właśnie awarią. W takiej sytuacji może być niezbędne ponowne wysłanie żądania o usunięciu danych osobowych.
Pamiętaj, że usunięcie danych osobowych wiąże się z usunięciem Twoich wszystkich kont, uprawnień i ustawień. Stracisz dostęp do wszystkich materiałów, zarówno płatnych jak i bezpłatnych. Nie będzie możliwości przywrócenia np. komentarzy lub postów, które kiedyś napisałeś, ani potwierdzenia Twojego ich autorstwa. Usunięcie danych oznacza więc bezwarunkową rezygnację z Twojej strony z wszelkich praw wynikających z regulaminu lub zakupów, np. dostępów do produktów lub usług. Nie jest to objęte gwarancjami, nie bierzemy za takie wyniki Twojej decyzji odpowiedzialności, ponieważ bez Twoich danych osobowych nie jest możliwe świadczenie jakichkolwiek usług.
Usunięcie Twoich danych osobowych nie obejmuje treści wytworzonych przez Ciebie, np. w komentarzach na stronie lub postach na Forum. Zgodnie z Regulaminem, zrzekasz się wszelkich praw majątkowych do tych treści. Jeśli jednak nieopatrznie podałeś np. w jakimś komentarzu swój numer telefonu lub e-mail, to spróbujemy Ci w tym pomóc. Prosimy o wskazanie poprzez przesłanie żądania usunięcia danych osobowych wraz z bezpośrednim i dokładnym linkie do danego posta lub komentarza, wraz z informacją, które dane mają być usunięte z posta.
Usunięcie Twoich danych osobowych nie obejmuje danych gromadzonych w celach księgowych lub wymaganych innymi przepisami prawa. Mamy obowiązek zachowywać informacje o wszystkich transakcjach z przyczyn przepisów podatkowo-księgowych.

Jak możesz zmodyfikować swoje dane?

Swoje dane osobowe możesz zmienić klikając w odpowiedni link, który umieszczamy pod każdym mailem wysyłanym automatycznie subskrybentom.
Celem modyfikacji swoich danych osobowych należy wysłać maila na adres admin@maciejmoroz.pl o tytule "Żądanie modyfikacji danych osobowych". Należy podać dokładnie jakie dane powinny zostać zmienione. Niezbędne jest podanie maila, imienia i nazwiska lub numeru telefonu, aby można było zidentyfikować dane konkretnej osoby, które mają zostać usunięte. Możemy poprosić o dodatkową weryfikację żądania usunięcia danych, w szczególności, jeśli np. e-mail z żądaniem został wysłany z innego adresu niż ten, który z którym powiązane są dane, aby mieć pewność, że pochodzi ono od osoby uprawnionej. Dane zostaną zmienione w ciągu 48 godzin od odebrania potwierdzonego zgłoszenia.
Modyfikacja Twoich danych osobowych nie obejmuje danych gromadzonych w celach księgowych lub wymaganych innymi przepisami prawa. Mamy obowiązek zachowywać informacje o wszystkich transakcjach z przyczyn przepisów podatkowo-księgowych dokładnie tak, jak zostały podane w dniu transakcji.

Prawo do wglądu w zbierane dane i sposób ich przetwarzania.

Masz prawo u informacje na temat tego, jakie dane na Twój temat zostały zebrane, w jaki sposób je przetwarzamy i jak ich używamy.
Celem uzyskania takich informacji należy wysłać maila na adres admin@maciejmoroz.pl o tytule "Żądanie informacji o danych osobowych". Należy podać dane identyfikujące, np. maila, imienię i nazwisko lub numer telefonu, aby można było zidentyfikować Twoje dane. Dodatkowo, napisz w mailu jakie informacje chcesz uzyskać. Możemy poprosić o dodatkową weryfikację tego żądania, w szczególności, jeśli np. e-mail z żądaniem został wysłany z innego adresu niż ten, który z którym powiązane są dane, aby mieć pewność, że pochodzi ono od osoby uprawnionej. Dane zostaną udostępnione w ciągu 48 godzin od odebrania potwierdzonego żądania.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 15 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

Jeśli zapisałeś się na darmowy newsletter będziemy tak długo przetwarzać Twoje dane, aż sam zrezygnujesz z otrzymywania korespondencji.

Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC oraz TingTong Apps Co., Ltd. w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Prawo do wniesienia skargi.

Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Information Commissioner's Office, Wycliffe House, Water Lane, Wilmslow, Cheshire SK9 5AF, England.
Ostatnia aktualizacja: 24.05.2018 r.
.

Ta strona używa ciasteczek, aby zapewnić Ci lepsze i szybsze działanie oraz dostosować treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies oraz przetwarzaniu gromadzonych za ich pośrednictwem oraz podanych przez Ciebie danych osobowych. Przez dalsze, aktywne korzystanie z tej strony, bez zmian ustawień przeglądarki, wyraziłeś na to zgody. Możesz zawsze usunąć i wyłączyć ciasteczka naszej strony, Facebooka oraz Google Analytics, aby mieć pełną prywatność. Masz możliwość także cofnąć zgodę lub usunąć dane. Więcej możesz się dowiedzieć z naszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Informacji o Przetwarzaniu Danych.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close