Masz pytania o produkty lub szkolenia? Zadzwoń 502 56 86 26 lub napisz biuro@maciejmoroz.pl

Otwieracz – Najgorszy tekst na podryw

Otwieracz – Najgorszy tekst na podryw

Fantastyczny opener, podobno ktos go wczesniej wymyslil przede mna, ale jesli tak to git. 🙂

Wpadlem na niego kiedys przypadkiem, ale otwiera niesamowite mozliwosci. Opisze je ponizej:

Podchodzisz, nawet moze byc bezposrednio bez zadnych ceregieli... Musi byc usmiech, musisz byc rozbawiony, dobrze jest, jesli masz winga, albo pivota.

[post-login]

Hej, sluchajcie, dziewczyny, potrzebuje waszej opinii... Buahaha! Ej, z chlopakami robimy konkurs na najgorszy tekst na podryw i zbieramy od roznych dziewczyn takie teksty. Jestescie dosc ladne [dosc ladne? co on do cholery bredzi? jestesmy zajebiste!] i pewnie nie raz was jacys frajerzy [kotwica na reszte room'u] podrywali. Jaki jest najgorszy tekst na podryw, jaki slyszalyscie?

[Jesli laski sie zawieszaja, to dodajesz...] Powiedzcie mi, to powiem wam, jaki do tej pory wygrywa, nie chce wam sugerowac.

Oczywiscie po drodze padaja rozne teksty, smiejecie sie razem, niedowierzasz i caly czas sie swietnie bawicie. 🙂

Najlepsze efekty sa jak swietnie to zagrasz, a one sa dosc bystre, wtedy czesto zaczynaja rzucac tymi tekstami jak z rekawa i masz ekstra wejscie za to, ze wyrozniles sie sposrod tych wszystkich frajerow i zademonstrowales zrozumienie jej rzeczywistosci. Dzieki temu jestes o wiele blizej niz ci wszyscy AFC. Bardzo czesto od tego fragmentu mozesz niezle pojechac. Generalnie nie ma na ten otwieracz prostego przepisu, musiz miec sporo wyczucia, a potem rzucic im jakie to beznadziejne teksty slyszales.

Czesto stosuje to na barmankach i kelnerkach, generalnie czesto tez mowie, ze zamiast robienia konkursu, zajmuje sie prowadzeniem kursow i szkolen, a to samo w sobie tez jest niezlym DHV. 🙂

 

Pozdrawiam ciepło,
Merlin

Trener flirtu i relacji od 2006 roku. Zaczynał od pracy nad sobą, przełamania swojej chorobliwej nieśmiałości i braku pewności siebie. Przeszkolił ponad 3.000 osób i dzisiaj pomaga osobom takim jak Ty stać się bardziej pewnymi siebie, towarzyskim i atrakcyjnymi. Stworzył 10+ kursów, które stały się bestsellerami, a także organizował największą w kraju konferencję na temat relacji. Zapraszany jako ekspert do m.in. TVP, TVN, RMF FM czy też Faktu, Polskiego Radia i Superekspresu. Prywatnie uprawia sztuki walki i żegluje.

0 komentarzy

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.